song

28 Disember 2010

Hama beads or pyssla !!!



Inilah activities saya lepas spm....jual benda atas tu...dlm gambar tu lah dipanggil pyssla or hama beads...iaitu manik-manik kecil yang dicantum kan...pyssla boleh dibuat rantai..or di buat keychain....memang cantik kalau dipakai..dengan baju kurung...or casual dress.....sebenar nyer ada banyak lagi collection...tapi tak larat nak masukkan gambar....so...siapa yang nak tunggulah tahun depan...malang nyer...saya tak jual kat dalam blog ni...
orang yang terdekat saje yang boleh beli...hehehehe...harap bersabar...tapi yang dah tempah tu...boleh ambil tahun depan yer...!

Jom banteras Tikus!!!



this is rats....memang lah rats..takkan lah cats....heheheh ...inilah binatang yang perlu dibanteras... dan bukan dibuat sebagai haiwan peliharaan....sebab apa?...kerana tikus boleh menyebabkan kematian...dan tikus juga pembawa penyakit “kencing tikus” atau nama saintifik nyer Leptospirosis ...terbelit lidah nak menyebut nyer.....ia disebarkan melalui air kencing tikus...yang masih lembab...dan disebabkan ramai orang telah mati kerana penyakit ini...keluaraga saya telah memulakan operasi..."tangkap tikus sampai dapat"....bukan nyer apa...rumah saya telah diserang oleh tikus...bukan tu sahaja...tikus tu pulak..telah melahirkan anak sampai 6 ekor...lepastu pulak kitaorang jumpa tikus tu tengah susukan anak dia ...
eeeewwwww....hanya tuhan sahaja yang tau..meremang bulu roma.....lepas tu...operasi tersebut...telah berjaya...menagkap sebanyak 4 ekor sahaja...dan malangnyer..3 ekor tikus yang terlepas...tapi saya memang tak terlibat langsung dalam operasi tersebut....sebab...geli lah dengan ikus...hahahahah...jangan marah yer orang rumah.....heheheheh

27 Disember 2010

short hair cut!!!


(gambar adik saya yang tengah marah giler sbb saya potong rambut dia...hahahahah)

This is a short hair cut....saya yang potong sendiri tau rambut adik saya yang paling kecil ni...n memang funny...sebab mulanyer main2 nak potong rambut....last kali..potong betul2...lepas tu adik saya naik angin sebab pendek sangat...but ..i told her...itulah trend rambut terkini...lepastu...dia tak marah lagi...sbab saya tunjuk kan..gambar artis yang sama rambut macam dia...(gambar kat atas tu)....lepastu..dia pun cool....but..tak sangka saya boleh potong rambut adik saya macam tu...lepas ni boleh la bukak saloon...heheheheh

22 Disember 2010

finally.....it's over



Berakhir lah sudah zaman persekolahan....yang amat dinanti-nantikan oleh semua pelajar sekolah...apabila tiada lagi baju sekolah,homework,kena basuh kasut sekolah setiap minggu....dan kini ...itu semuanyer kenangan....lihat lah betapa sekejap nyer masa....arhhhhgggg!!!

Bila habis jer last exam hari tuh(paper ekonomi)...terus ada orang laung kan MERDEKA!!!
perhhhh....masa tuh...terasa mcm sedih jer...yelah bayangkan...tak ada lagi geng gosip kat sekolah....senag ceriter ....memang susah la lepas ni nak jumpa kawan...semua org akan buat hal sendiri...semua akn sibuk ngan kerja masing2....tapi....zaman sekolah lah...zaman yang paling best sekali...dalm hidop...sentiasa tak ada masalah...happy jer memanjang...so ,bermulalah hidup sebagai org dewasa lah pulak lepas ni....hehehehehehehe