song

27 Disember 2010

short hair cut!!!


(gambar adik saya yang tengah marah giler sbb saya potong rambut dia...hahahahah)

This is a short hair cut....saya yang potong sendiri tau rambut adik saya yang paling kecil ni...n memang funny...sebab mulanyer main2 nak potong rambut....last kali..potong betul2...lepas tu adik saya naik angin sebab pendek sangat...but ..i told her...itulah trend rambut terkini...lepastu...dia tak marah lagi...sbab saya tunjuk kan..gambar artis yang sama rambut macam dia...(gambar kat atas tu)....lepastu..dia pun cool....but..tak sangka saya boleh potong rambut adik saya macam tu...lepas ni boleh la bukak saloon...heheheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan