song

01 Januari 2011

Hello 2011......



selamat datang 2011...dan selamat tinggal 2010.....yeah..!!!! hahahahah...sebenar nyer..thun nilah tahun yang bebas dari sekolah..tapi terpaksa jadi bibik..kat rumah...sebelum memasuki mana2 universiti....(cewah...dgn yakin nyer.. tapi kiter memang kena percaya dan yakin yang kiter akan dapat memasuki u ...)

ok..ok..ok...kiter lupakan pasal tuh...sekarang ni..dah taun baru mesti ada azam batu..aik...batu pulak..baru...kan..kan..kan..so..taun ni azam saya....ialah...saya nak capai berat badan sampai 45 kg..hahahahahaha...dan perlu kelihatan cantik...hahahahah..(lawak la azam taun ni...) sebab apa...sebab kiter kan akan masuk u..so mesti lah kelihatan glamour..hahahah..barulah popular...(macam bakal gedik jer...)

kedua...mesti berjaya dengan cemerlang ..dalam hidup...supaya saya boleh hidup dengan senang..n nak balas jasa mak .....supaya nanti hidup goyang kaki jer hehehehe....dan yang penting..taun ni saya nak jadi kaya...melalui bisnes saya...(bisnes kecik jer..heheheh)...

saya rasa tu jelah azam saya taun ni......opss!! lupa pulak...tambah lagi satu....-yang ketiga
saya mesti mahirkan tangan saya ni..dengan piano....dan fasihkan diri dengan piano...baru lah cun..azam taun ni...ok!! SELAMAT TAHUN BARU......2011.....^_^..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan