song

31 Januari 2011

weird Breakfast...!!!???



WEIRD tak?....pelik tak??....heheheh..aku rasa tak pelik kot...roti dengan telor jer....cuma cara dia jer lain...heheheh...sebenarnyer....kitaorang dah ketandusan idea nak makan apa...takkanlah asyik makan nasi lemak...roti canai..bihun goreng lah...boring lah...so ..kita org pun cuba lah reka2 ....dan hasil nyer...hehehe...kenyang giler...sampai lah ke petang...sapa nak cuba...memang patut cuba...sebab kenyang giler....heheheh....SELAMAT CUBeR yER...!!! ^-^

Tapi mesti bakar dalam oven tau...baru lah rangup..roti tuh....bakar sampai perang keperangan tau....kalau dah cuba...just leave a comment yer...=)

ingredient;
  • egg
  • butter
  • bread
  • salt
  • paper
  • oregano leaf
lepastu....make a circle on the bread using a cup or acuan bulat...untuk tempat kan egg tuh...then..sapu butter di setiap permukaan roti supaya telor tak dapat keluar...senang citer untuk lekakan roti lah...pastu lepas dah siap..buat bentuk cam atas tuh...taburkan oregano leaf,paper..n salt..lepastu bakar!..siap!!!

3 ulasan:

  1. ouh nanti boleh cuba tp dear nak kena bakar tu bpe lama? pastu suhu kepanasan lak bpe? kang terlebih nanti jd lempeng hangit plak.. hihii

    BalasPadam
  2. saya nih..jenis taram jer....suhu saya guna 180c...kalau masa tuh....saya tak ambil kira..heheheh..saya letak jer dlam oven...pastu..dah nampak telor tuh dah masak..roti pun dah perang2 ..so saya keluarkan lah...heheheh...tu cara saya lah...heheheh

    BalasPadam