song

03 April 2011

majlis graduation........

dinanti2 kan....(suspen lah pulak) ok lah! result pun dah keluar..puas hati jugak lah result spm aku...boleh dikatakan senang jugak lah nak masuk U.....heheheheh....dgn yakin nye...ok! maka..sekolah ku pon buat lah majlis graduation di institut kraf negara...& berlangsung di dewan cindai atas nih......

Ni lah suasana dalam dewan cinda tuh
..............
..........

jadi ini aku n the geng yg sedang memakai jubah cenotet graduation..heheheheh...
yg pakai baju biru tuh aku lah,.....heheheh...
menanti nama dipanggil utk terima sijil(sambil2 tuh posing lah dulu)
.........
......
..
ni wani.n sheera...dua2 nih nampak cumil ngan gaya diorang tersendiri
(aaaaauuuuwwwww.....jeles!)
hahahahahahah

lepas nih memang susah nak jumpa dah kawan2 ....so,,,...gaya2 lah sikit...ala2 gediks gitu..hahahaha
.....
...
..
lepas balik terus clik! sana...clik! sini....yelah..nak tunjuk lah...kiter dapat anugerah mata pelajaran terbaik..heheheheh.....dengan bangga nya cik !

nak ucap kat semua cikgu...! terima kasih kerana telah mendidik saya selama ini...sehingga berjaya! muaahhhh!!
......
...
.
pastuh,,, mlm tu terus jiran ajak keluar makan....katanya nak belanja....apa lagi! terima lah....
pastu,jiran aku bawa ngan family aku...makan ayam penyet berapi! di gombak...
ni lah ayam penyet tuh...penyet tak?..hahahahah...sambal belacan dia memang pedas giler...semua yg makan kat situ terjelan-jelan menahan pedas...hahahah..lawak2..tulah dia sediakan minuman bercawan besar...mcm kat bawah nih...sbb toke kedai tuh dah tau dah apa...yg akan berlaku...hahahahah....
sedap tak
.........
...
sabor jelah

3 ulasan: