song

07 Mei 2011

dapat uitm seri iskandar!!!!!!


pertama sekali....aku nak ucapkan terima kasih kepada kawan ku haifaa izzah..yg telah menghadiahkan 'sebantal' kek chocolate yg sangat sedap....yg dibuat sendiri oleh haifaa!!
terima kasih sekali lagi....hehehehhe(jasamu amat membuatkan ku terharu)


perkara ke-2;
alhamdullilah......ni lah saat2 yg paling menggembirakan....bg aku....sbb apa yg aku nak..aku dapat...heheheheheh.....semalam..hari yg sangat mencemaskan lah...tak tetap punggung..nak tunggu pukul 12 tengahhari nih..ye lah pukul12 baru keluar result upu..hehehhe...so..lepas bukak
waaahhhhhhhhhh!!!!! aku dapat uitm seri iskandar perak!!! in fine art,art n design......('kos' yg aku nak sangat) jadi....aku akan berangkat kesana 21/may/2011 nih...lg 2 minggu jer..nak duduk rumah..huhuhuhuhuhuh

jadi lepas nih keja aku duk melukis jelah...hehehehehehehe

1 ulasan:

  1. untung la org tu dapat keke.. orang ni terliur je la tngk... makcik cantiknya ko punya blog!!! i like sesangat.. tapi tak bla mamat comel bawah ni asik pandang aku je..segan i u...he3 anyway good luck honey

    BalasPadam