song

16 April 2013

i'm HOME !

hey! im home..(pakejadahnya ko nak heboh sangat yg ko dah balik..semua orang balik kan..)
hekeleh...ni cik nak habaq kat khawan cik..yg cik nih..dah balik rawang nih.....tuddddiiiaa..
so..sapa nak jumpa ka...boleh lah mai buat appoinment ngan cik...

bkn apa..cik nih makin busy ngan project final...(baru cuiti sem...sem akhir pon tak masuk lagi )
so,sapa2 nak jumpa..boleh lah calling2..hahahah
ok! dah merapu..
so! will update more soon...

 
(duduk menyempit dlm keta yg penuh barang ..)

kiyomi..

kiyomi..

kiyomi..



4 ulasan:

  1. saya cik Nafisah binti Ibrahim. saya pelajar UiTM Pahang. Saya nak buat appointment untuk keluar atau erti kata lain hang out bersama dengan cik Aiman Asyran. Agak-agaknya bila cik blh luangkan masa denga saya?

    BalasPadam
  2. hahaha...boleh..tapi kena tunggu ic ngan lesen saya di renew kan..baru lah kita boleh keluar..n....tengok lah dulu...kalau saya ada masa terluang..dan awak pun ada masa yg terluang tuh...mmm kira jadih la yer? hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. okay. saya akan menunggu cik aiman. jika ada apa nanti pihak saya akan maklumkan nanti dan saya akan sentiasa buat follow up dengan cik aiman nanti. terima kasih =)

      Padam
  3. ko rasa ko comel la buat kiyomi tuh?? hahahaha

    BalasPadam